עמוד מוצר השנה בפייסבוק

בתוך חודש: יותר מ-300,000 אינטראקציות עם צרכנים בפעילות משפיעני הרשת לזוכי מוצר השנה 2018


השנה, נערך אירוע זוכי מוצר השנה - בחירת הצרכנים 2018 בשיתוף עם עשרות יווטיוברים ומשפיעני רשת. התוצאה: באזז איכותי ברשתות החברתיות עם כ-100 סרטונים, פוסטים, תמונות וסטוריז, וסך של 310,000 אינטראקציות עם הצרכנים. צפו בסרטונים ובתמונות

הקונספט החדש של אירוע ההכרזה על זוכי מוצר השנה 2018 עורר באזז איכותי ואינטראקציות עם מאות אלפי צרכנים ברשתות החברתיות: שינוי הקונספט של האירוע, ושיתוף פעולה עם עשרות יוטיוברים, אושיות אינסטגרם ומשפיעני רשת, הניבו יותר מ-310,000(!) אינטרקאציות עם צרכנים, שנחשפו לזוכי 2018.
אחד השינויים המשמעותיים שנערכו השנה כלל יצירה של שישה מתחמים מעוצבים ומסוגננים בלובי של מוזיאון תל אביב, שאיפשר לאורחים באירוע ולעשרות משפיעני רשת לשוטט בינות לתצוגות מוצרים בשש קטגוריות שונות: מוצרי חשמל וגאדג'טים, מוצרי מזון ומשקאות, שירותים, ביוטי ומוצרי טיפוח, בריאות ותינוקות ומוצרים ושירותים לבית.

צפו כאן בפוסטים ובתמונות





1 איחוד האמירויות תורכיה מלזיה הודו פורטוגל דרום אפריקה פולין אוסטריה בלגיה הולנד צרפת אנגליה ספרד איטליה ארצות הברית יוון אינדונזיה לבנון קנדה אוסטרליה רומניה הונגריה