מי יהיו המוצרים המומלצים של הצרכנים לשנת 2024?

בכל שנה נערך מחקר הצרכנים הגדול של BRAVO בקרב 2,000 ישראליות וישראלים. את חותמת האיכות של BRAVO מקבלים רק מוצרים ושירותים, שיותר מ-75% ממי שניסו אותם – אהבו וממליצים עליהם. רק המוצרים והשירותים המומלצים על ידי הצרכנים רשאים להשתמש בחותמת המצוינות של BRAVO לשנת 2024! BRAVO עובד כי הצרכנים מאמינים לצרכנים אחרים, ולכן הם יעדיפו לנסות מוצרים שקיבלו BRAVO. להיות חלק מנבחרת המומלצים של BRAVO  לשנת 2024 עוזר לחיזוק תדמית המותג. BRAVO מקדם ונותן חשיפה למוצרים חדשים באמצעות תוכנית שיווקית ייחודית.

כל מה שצריך לדעת על BRAVO ב-90 שניות

מדוע חותמת "המלצת הצרכנים" הצהובה של BRAVO מועילה למשווקים ולצרכנים?

  • icon
    מחליפה המלצות "מפה לאוזן"
  • icon
    מהווה "קיצור דרך" לצרכנים לקבל החלטה להתנסות במוצרים חדשים
  • icon
    היא מהווה אישור מגורם בלתי תלוי שהמוצר מומלץ על ידי הצרכנים, ולכן היא כלי שיווקי חשוב ואפקטיבי

שיטת מחקר הגונה, פשוטה ושקופה

  • המחקר נערך רק בקרב מי שהשתמשו בפועל במוצרים הנבדקים
  • המשתמשים נשאלים "האם הייתם שבעי רצון מהמוצר?" (כן/לא)
  • המשתמשים נשאלים "האם תמליצו עליו לחבריכם?" (כן/לא)
  • ה-BRAVO מוענק למי שיותר מ-75% מהמשתמשים שלו מרוצים. במקרה של יותר ממתמודד אחד בקטגוריה, יוענק ה-BRAVO לבעל הציון המשוקלל ("שביעות רצון" + "המלצה") הגבוה ביותר.

התוכנית השיווקית שמקדמת את המומלצים

רק מוצרים ושירותים, שנבדקו במחקר ונמצא שהם זכאים להשתמש בחותמת האיכות של BRAVO, יקחו חלק בתוכנית שיווקית שתנוהל עבורם בפלטפורמות מדיה ותוכן מגוונות.

מרכיבי התוכנית השיווקית:

  • אישור שימוש בחותמת האיכות של "המלצת הצרכנים" לשנה שלמה בכל אמצעי המדיה
  • קידום תוכן אצל שותפי המדיה של BRAVO
  • כתבות, ראיונות ופודקאסטים במתחמי "המומלצים והמצטיינים של הצרכנים" ב-ynet וב"כלכליסט"
  • חשיפה ברשתות החברתיות של BRAVO
  • פעילות בקרב נאנו פאבלישרס, צרכנים ומשפיענים
  • תכנים ואמצעים לשיווק פנים ארגוני ולמיתוג מעסיק
החותמת בפעולה

שיטת המחקר היחידה שמנטרלת הטיות

  • img

    הדירוג האינדיבידואלי לכל מוצר מנטרל הטיה, הקשורה בהבדלים בהיקף תקציבי הפרסום של המתמודדים.

  • img

    המחקר מבוסס על 100% משתמשים, והציונים מבוססים על ממוצעי "שביעות רצון" ו"המלצה", מה שמנטרל יתרונות שיש למוצרים בעלי נתח שוק גדול על מוצרים נישתיים.

  • img

    רף ההצטיינות של 75% בשביעות רצון מבטיח שה-BRAVO יוענק רק למוצרים, שרוב מכריע של מי שהשתמש בהם בפועל היה שבע רצון.

ניסית מוצר והיית מרוצה?

רוצה שלמוצר/שירות האהוב עליך יוענק BRAVO? ספר.י לנו מי היו המוצרים והשירותים החדשים שעשו לך את השנה.

המלץ/י

אוהבים מוצרים ושירותים חדשים?

בקהילת BRAVO חברים אלפי צרכנים, שאוהבים להשתמש במוצרים ובשירותים חדשים, וחולקים בחוויות ובהמלצות שלהם. רוצים להיות חלק מהקהילה, לספר לנו על מוצרים ושירותים חדשים שניסיתם ואולי גם לזכות בפרסים?

להצטרפות לקהילת BRAVO

השקת מוצר/שירות שלדעתך מגיע לו BRAVO?

אנחנו מזמינים אותך להגיש בקשה לקבל את חותמת האיכות של BRAVO עבור מוצרים ושירותים שהשקת לאחרונה, כדי שבמחקר הצרכנים הקרוב שלנו נבדוק אם מגיע להם BRAVO.

להגשת בקשה